مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 اسفند 1400 ساعت 12:172022-03-06اقتصادي

4356 نفر برای طرح نهضت ملی مسکن در نهاوند ثبت نام کردند 


رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نهاوند گفت: در طرح نهضت ملی مسکن چهارهزار و 356 نفر در شهرستان نهاوند ثبت نام کرده اند که دو هزار و 312 نفر واجد شرایط هستند.

- علیرضا نثاری با علام این خبر، اظهار کرد: ساخت مسکن در طرح ملی اقدام مسکن در شهر نهاوند با جمعیت کمتر از 100 هزار نفر بر عهده بنیاد مسکن قرار دارد که این طرح از ابتدای اجرا در نهاوند تاکنون 18 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی با اشاره به ساخت واحدهای مسکونی در این طرح به دو روش بنیادساز و گروه ساز است، افزود: ساخت مسکن در روش بنیادساز بر عهده بنیاد مسکن و در روش گروه ساز بر عهده مردم است که با بهره گیری از تسهیلات بانک مسکن و اختصاص زمین برای آن ها عهده دار ساخت مسکن خود خواهند بود.

نثاری با بیان این که این طرح در یکی از بهترین مناطق شهر نهاوند اجرا می شود، تصریح کرد: پروژه اقدام ملی تولید مسکن با همکاری اداره راه و شهرسازی شهرستان با ساخت 365 واحد آپارتمانی در یکی از بهترین نقاط سکونت گاهی این شهر در حال انجام است.

رییس بنیاد مسکن نهاوند خاطرنشان کرد: در حال حاضر اجرای سقف دوم این واحدها در قالب 14 بلوک شش و هفت طبقه در حال انجام است که البته یک بلوک آن در مرحله گودبرداری است.

نثاری افزود: اعتبار در نظر گرفته شده برای اجرای این پروژه اعزون بر 200 میلیارد تومان است و در حال حاضر روزان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4356 نفر برای طرح نهضت ملی مسکن در نهاوند ثبت نام کردند 

4356 نفر برای طرح نهضت ملی مسکن در نهاوند ثبت نام کردند